2011年8月16日星期二

Tamashii Festival 2011@HK 遊記




一連三日,「Tamashii Festival 2011超合金之夏」終係剛過去既星期日完滿結束!!因為影相既關係,所以特登等到星期日至去睇!!中午去到九展大門,用左大約三十分鐘排兩次隊攞贈品魂Stage 後,就正式入會場參觀!!







一入會場感覺整整有條,各類展品清楚分明擺放在不同區域,參觀者可近距離睇清楚實物(展品内容煩請到我之前寫既不同篇數内瀏覽),玩物亦被展商悉心擺放出不同pose,再加上場内播放其商品動畫及主題曲,氣氛一流!!



















除左展品外,亦加入超合金的製作過程,内部關節的設計等資訊.



















另外亦増設兩個試玩區,分別有Metal Build七劍,Metal Composite RX-78,SR超合金鳳牙,白騎士,真劍王,鐡甲萬能俠及勇者王,好讓一班未買既朋友中毒!!觀其兩區熱閙既情況,相信都唔少人中招呢!!







最後填埋張問巻,連影相在内,自己逗留左大約兩個鐘就離場,當中亦有數種展品係禁止拍照,例如超合金魂GX-61,不同地域既鐡甲萬能俠,初音電腦戰機,Figuarts Zero火影忍者及死神等.總觀而言,相比起三年前舉過既兩屆,今年不論規模,秩序及展品都係歴屆之冠!!雖然仍有小部份玩物隨七月日本魂展展出(我同朋友都一心想睇吓YF-29 Super PackVF-25F Ver.2),但大致上已滿足各玩家對今次展覽既期望,而且不單免費入場,仲有禮物送,抵讚!!希望笨大及瑞記能保持今次搞魂展既誠意,為我地呢班為你打工既玩家,年年送上這一大盛事就好啦!!













3 則留言:

  1. 有超合金試版睇,難得呀......
    [版主回覆08/16/2011 17:01:00]仲有超合金魂Stage地台送,抵哂

    回覆刪除
  2. 唔係禁止拍照咩? Angus兄竟可影到咁多相同大家分享,勁!
    [版主回覆08/22/2011 14:01:00]我特登星期日去,二至四點係公開影相時段,所以至影到咁多相

    回覆刪除
  3. 仲有把扇0.0 我去果時冇啊...
    [版主回覆08/22/2011 14:02:00]我果日去任派喎!!

    回覆刪除