2011年8月15日星期一

Tamashii Festival 2011@HK - 超合金魂,Metal Build,SDX篇

超合金魂GX-61最強大王者,雖然只係木製貨辨,size已有宇宙大帝咁大,相信可能要到2012年初先出到了,十分期待啊!!







Metal Build隻七劍炒到貴哂,黎緊既Trans Am又係會場限定,笨大究竟幾時先再販架!!至於下一隻Freedom,可以skip了!!













另一系列Metal Composite又出元祖RX-78,會場試玩過感覺良好,關節實淨之餘又好重手,武器亦跟得好足,不過架核戰機真係幾核突...










仲有其他合金玩具包括Persona P3,Fireball及一撃殺蟲等.



















到SDX系列,聖機兵實物真係好大隻,而且各關節位亦造得好足,一萬円的定價其實都算可接受!!














4 則留言:

  1. 又係RX﹣78,出極都仲有
    [版主回覆08/15/2011 23:54:00]好似星矢咁

    回覆刪除
  2. Metal Composite RX-78,我星期6去試玩
    已扭到鬆晒 ^^
    [版主回覆08/16/2011 09:36:00]原來AJ兄星期六入場!!隻RX-78仲有一點我在意,試玩果隻係特別乾淨,身上全無水貼marking,咁唔通成品都係要自己搞掂,自己上水貼??

    回覆刪除
  3. sdx 今次冇show隻可能會出的趙雲gundam (呢隻型呀)
    [版主回覆08/16/2011 09:38:00]而家差不多隻隻SDX都限定,難保隻趙雲都可能係....

    回覆刪除
  4. 又唔知道有展覽,又走寶添....
    [版主回覆08/16/2011 17:03:00]唔知道都係好事黎,唔洗中咁多毒!!

    回覆刪除