2010年3月14日星期日

白色情人節下的Family Day

又過左一個測驗週,當然要去輕鬆吓啦!!一朝早就去睇早場「Alice in Wonderland,估唔到係戲院門口撞到騫仁同細佬,真係約都咁橋!!講返套戲先,都幾好睇,岩哂一家大細!!睇完戲後梗係要聚一聚啦!!我地一行七人去新星飲茶,再搭車過圓方個公園玩,好開心呢!!








4 則留言:

  1. Alice in Wonderland好唔好睇呀,大人睇會唔會好悶
    [版主回覆03/15/2010 11:09:00]劇情好順住咁落,都 唔會好悶,係3D效果 冇咁突出.

    回覆刪除
  2. MHP出3
    我想問下你知唔知如龍4本特典內容點ga?
    無咩特別我就唔買住.玩緊mhf唔得閒玩
    [版主回覆03/16/2010 17:09:00]唔怪得見你 冇玩 PS3 咁耐啦!!原來去左玩 MHF !!
    岩岩睇左MHP3片,隻新怪咁鬼肥!! cut左水戰係好事!!
    龍如4本特典好似又係夜店guide,仲要好似聽日先有, 冇偸跑

    回覆刪除
  3. 有呢個爸爸努力為童年拍下不少照片,長大了看便知道爸爸的愛心了~
    [版主回覆03/17/2010 10:18:00]希望真係知啦

    回覆刪除
  4. Wow!It's a great day!
    [版主回覆08/27/2011 21:34:16]Thanks!!

    回覆刪除