2010年3月5日星期五

S.H.Figuarts - 幪面超人W Cyclone Joker



最新一輯幪面超人 - 幪面超人W (Double), 總觀現時播了廿幾話,感覺暫時係好睇過Decade,雖然都有惡搞及搞笑場面,但又不至於像Kabuto那般失控,幾有追看性.而笨大眼見W漸受歡迎,話咁快就推出S.H.Figuarts,來吸fans血了.


Box Art & Packing





首次加入需要二人變身而成的幪面超人W,主要形態是綠黑色Cyclone Joker.玩物方面,身形比例做得好好,上色及QC亦非常滿意,而如果Cyclone的手胶位及Gaia Memory能上回綠色就更加完美!!







配件有四對替換手,而兩種形態的頸巾能配合擺出不同poses來増加動感.



一口氣介紹多款SHF,活動能力已没甚麼好寫了.





「變身!!




「さあ、お前の罪をえろ!」



必殺 - Joker Extreme!!



雖然明知笨大一定會推出所有形態的W,但暫時只對白色Fang Joker有興趣.



2 則留言:

  1. 今朝已從[訂閲]中睇到咗D相 Yeah~完整的BloG終于出嚟喇 估唔到Angus兄有睇W,我而家追到24集(幾好睇下XD)。 呢排笨大一連公佈多款SHF ,加上[魂限定]一個月4,5隻SHF我已經有少少吃不消了 但偏偏呢條Line又出得鬼咁靚wo......唯有乖乖畀錢 PS:Angus兄,好開心呀~我入到[究極紅眼古迦]喇。馬幣350(HK$7xx),真係多謝個老闆有留畀我,唔係嘅話......我真係要上網以[癲價]入手
    [版主回覆03/05/2010 21:25:00]W真係幾好笑
    紅眼$7xx,抵啊!! 香港呢邊9xx,有d鋪直頭過千,比NEW電王仲要癲.

    回覆刪除