2010年3月16日星期二

Robot魂 <Side EVA> - 貳號機


自兩年前買過魂spec台初號機後,便再沒入過關於EVA的玩物了.再次吸引我入貨是今次Robot魂推出的新劇場版貳號機.先莫論究竟是Revoltech還是Robot魂那個表現出色,單是和Robot魂系列比較,這台貳號機已經絶對係「省靚招牌」之作!!


Box Art & Packing





全高約16cm,比一般Robot魂高.上色雖有少少飛油情況,但不算太嚴重,可接受.至於身形比例則和原設定有少少出入,主要集中在肩甲細及股間黑色部份過大,但整體表現仍不俗.





活動能力方面,全身用上球型及二重關節,股間的三重關節更是精髓所在,甚麼蹲下,屈身等高難度動作,均完全難不到它.可動範圍廣,加上關節非常實淨,總括可用兩個字來形容-“超強”!!




配件方面亦非常豐富.單是替換手便有11種之多!!配合各種裝備及超強關節,可玩性大増.



裝備包括:EVA必備 - 電源插頭.接合位頗實,不易鬆脱,電線可自由扭動.



空中飛行專用S型裝備 - 換上肩甲及手腕甲便可.





武器包括:粒子刀兩把,但不能像Revoltech般可從肩甲中拔出.





サンダースピア.




超電磁洋弓銃.




這台貳號機着實令我對Robot魂大大改觀,令我不期然期待下月推出的初號機.雖然Revoltech也有EVA系列,但我還是選擇Robot魂多一些,Revoltech有一通用弊處,便是很難四四正正企定定放在櫃中.



8 則留言:

  1. it looks good wor...
    [版主回覆03/17/2010 09:15:00]不用兩魚,非常抵玩!!

    回覆刪除
  2. 01 dont have so much gimmick!
    [版主回覆03/17/2010 10:20:00]初號機好似得好少配件,係多左AT Field.....

    回覆刪除
  3. 抵呀~
    [版主回覆03/17/2010 15:12:00]抵就買啦

    回覆刪除
  4. 係邊樹買呀?
    [版主回覆03/17/2010 15:38:00]兆萬1/F Ant Toys

    回覆刪除
  5. Thanks, Angus.
    J@hns@n is my best friend.
    He told me your blog.
    Mine is http://jk5.uwants.com
    Let's share.
    [版主回覆03/17/2010 15:52:00]唔洗客氣!!
    玩物呢家野梗係越多人玩越好

    回覆刪除
  6. good pics~
    [版主回覆03/17/2010 22:22:00]Thx!!
    你D星矢收藏都唔野少啦!!

    回覆刪除
  7. 整體唔錯,不過我覺得依排D EVA機總係上身好輕盈,不過下身D比例好似怪怪地....
    [版主回覆03/18/2010 09:07:00]因為要配合股間關節,所以只好放棄造型....但整體真係唔錯!!

    回覆刪除
  8. 我諗我都會買下個月的 eva01 不過我估佢實出 eva01 暴走 ver
    [版主回覆03/18/2010 12:09:00]暴走ver真係唔多岩feel....如果唔係之前見到只需三魚盒魂sepc eva01 暴走 ver 已出手了!!

    回覆刪除