2010年3月3日星期三

S.H.Figuarts - ANOTHER AGITO


被一衆評為S.H.Figuarts系列中出得最好的幪面超人之一 – Another Agito,上星期終於有再販貨返,但好快又被炒高過兩魚.原本就諗住放棄算了,誰不知又被我在社團見到靚價,忍不住又買多隻回家.


Box Art & Packing





由木野薫變身而成的Another Agito,外形集生化感及肌肉線條一身.來到SHF系列亦没有像主角AGITO出現偏瘦的情況,身上的肌肉條紋,彫刻亦相當出色,完全保留其神髄.





配件有四對替換手及張牙的頭部,以呈現施展必殺技的模樣.




活動能力非常高,加入的股間拉出關節亦非常實淨.








和主角AGITO角一拍埋,即時出現「妹仔大過主人婆」的情況,但亦同時看得到SHF的技術正不斷不斷地進歩,而我們亦將會不斷不斷地進貢……



7 則留言:

  1. 和主角 AGITO 一拍埋 , 即時出現「妹仔大過主人婆」的情況? 可否影返幾張“双 AGITO”來看看?

    回覆刪除
  2. 我仲未買到...
    [版主回覆03/04/2010 09:21:00]我係上星期係社團買,only$179,抵啊!!

    回覆刪除
  3. O下....................?
    現在呢...................??
    [版主回覆03/04/2010 14:06:00]岩岩lunch time去睇過,冇貨了.....

    回覆刪除
  4. 嗚................
    [版主回覆03/05/2010 14:05:00]今日再 去社團睇過,已返貨,但改左價做219了....

    回覆刪除
  5. 呢個拉打造型我都好鍾意~
    如你所講,S.H.F.系列拉打的共通毛病都係比例偏高,所以想買時但又會好易又放棄返.....
     
    [版主回覆03/04/2010 16:34:00]近期出既SHF比例好左,W就係最佳例子,無得彈!!

    回覆刪除
  6. 我中意拉打高d好d,冇左頭大的感覺 ,極度支持SHF
    [版主回覆03/04/2010 19:32:00]SHF真係越出越好,亦因為多左人追捧,班炒家就大炒特炒

    回覆刪除
  7. 社團賣幾錢呀 還有貨嗎
    [版主回覆03/05/2010 18:00:00]我上星期入手時$179,而家要$219了....

    回覆刪除