2010年3月18日星期四

[PS3] - 龍が如く4


估唔到只係相隔一年,SEGA就怱怱推出新一集龍が如く,擺明搶fans錢!!對上一集我都係剛剛上星期開行turbo至趕得切打爆,仲要有好多奬盃未攞不過正所謂「玩開有感情」,所以知道尋日一出,都即時入手了.


尋晩玩左一陣去到第二章,可能因為新角色,玩得暫時都未算得太投入.但難度就明顯比上一集高左少少,normal街頭戰D嘍囉都有成行黄血,部份更有行半血添,而且又試防同爆氣,都算有少少挑戰性!!


今集除桐生一馬外,更首次加入三名主角俾玩家操控,毎人有四章劇情,估計最後應該會合流,真係幾期待個劇情點交代呢四個人如何走埋一齊!!(拜託唔好劇透!)至於今次本特典,數埋都唔十頁,又係果D人物簡介,上次果本都好睇過佢!!



3 則留言:

  1. 努力God of War 3中
    [版主回覆03/19/2010 10:22:00]GOW3好唔好玩??如果唔係撞正龍如,我諗我都會買!!

    回覆刪除
  2. 太多game, 太多模型, 可惜無時間....
    [版主回覆03/19/2010 11:11:00]呢集game有攻略會好打D,唔係會miss好多野,所以我都係慢慢打!

    回覆刪除
  3. God of War 3 實在正;另等緊下周的北斗無双!
    (這兩周仲有套SIC限定關東十一鬼同SIC53甲鬥王出,超忙超破財!)
    [版主回覆03/21/2010 21:32:00]隻無雙有D雷味喎....諗清楚先決定!! 好彩我對響鬼無乜執着,關東十一鬼應該skipi了!!今個月主打係SIC53同紫龍神聖衣,另外就留意緊GFF隻獨角獸!!

    回覆刪除