2010年3月25日星期四

SDX – 超越之龍


自從對上一隻騎士高達後,很久沒再入過SDX這系列,直至近月瑞記開倉,平賣我想買好耐的Command Gundam及超越之龍,於是一口氣入哂兩隻.今次就先介紹來自天界的超越之龍.


Box Art & Packing






胸甲及脚金屬製,其餘則是膠製.雖然比騎士高達少用了金屬件,但因配件多,全裝上身後仍算有一定份量.塗裝方面,鎧甲採用電鍍及金屬色,内裏骨架則用黄色,整體外觀華麗,唯獨手件不上電鍍則有點阻眼.





另一模式 - 龍形態.只需換上爪件,套龍頭,及調較肩上的火龍砲便可,非常簡單,但就真係没其他玩法可言,所以變過一兩次已足.







活動能力方面,採用球型及二重關節,背翼可呈現收納及展開兩形態,龍尾更用上四重關節,可動算非常!!但仍有一不滿之處,那便是肩甲上的火龍砲經常會因郁動手部,而撞跌個頭盔,十分麻煩……




配件方面,替換手有4,五種眼部表情,地台,龍形態所用的組件及武器.



武器包括 :


力之盾除可將爪件安放在盾後外,亦配備多種攻撃模式.



大刀兩柄,可作二刀流之用.




大刀和盾接合可變成弓形態.




龍頭可作砲撃用途.



炎之劍 - 可套入劍鞘及安裝在腰間上,但就會影响雙手的可動範圍.






初回特典多一柄附火炎的炎之劍.





眼見Bandai之前兩台SDX限定都是玩電鍍,不知遲些超越之龍會不會出台連内骨架及手件電鍍的魂shop限定來騙錢呢!!



3 則留言:

  1. 我也是睡記開倉入左佢
    不過佢d手冇電鍍,黃膠色 好難看,我好上自已試下上色(金色) 睇下會否好dd
    所以一直未介紹
    [版主回覆03/26/2010 10:39:00]我都有諗過上金色,遲D睇吓你個效果先

    回覆刪除
  2. 越出越不可玩.....
    [版主回覆03/26/2010 10:41:00]而且選角亦好似越來越不討好....

    回覆刪除
  3. 金光閃閃叫人迷~
    我成日都唔知瑞記開倉,走哂寶~
    [版主回覆04/01/2010 16:06:00]而家至6號瑞記係海港城開緊倉,有時間去睇睇啦!!

    回覆刪除