2011年8月5日星期五

S.H.Figuarts – 幪面超人 新一號





不經不覺「幪面超人」已踏入第四十年,由昭和到平成,幪面超人不論造形及故事均起了不同的變化,但要數恒久不衰,最影響力的一個角色,一定非第一人 - 幪面超人一號人莫屬!!當年那首主題曲:「幪面超人,聲威震九天,鐵臂銅拳風雷電,勇猛似虎身壯力又健...」到現在仍深深印在腦海中.一對蒼蠅眼,一招風雷電,由本郷猛(洪大龍)所變身的一號,單人匹馬獨戰撒旦幫,真的看得小時候的我津津樂道!!亦由此刻開始便一直喜歡看及玩幪面超人了.今次SHF回歸原點,經過接近三年的技術,終於推出幪面超人第一人「幪面超人 新一號」!!



Box Art & Packing










今次SHF重新由一號推出,在包裝上已給人一種有別於平成拉打的感覺.身形比例雖然仍是SHF偏瘦風格,但當年特攝片的大頭比例仍然健在!!複眼及變身腰帶造功不馬虎,上色整體表現十分滿意,頭盔的金屬色,手套,鞋及身上的兩條銀間耀眼十足!!










配件方面有九種替換手,兩種不同造型的頸巾,Rider Kick(風雷電)的Effect Part及一柄來自撒旦幫的劍.




活動能力方面,除保持SHF一貫的可動性外,腰間的可動幅度亦加強不少,脚踝關節則比New電王表現差少少,但對接地性影響不大!!




配合頸巾及Effect Part,令擺pose更多變化!!










變身!!




Rider Jump!!







手握長劍另有一番英姿!!










Rider Punch!!







Rider Kick!! ・ 風雷電!!










對於上了年紀的拉打迷來説,這盒SHF絶對可滿足其童年回憶!!期待即將推出的亞馬遜及新二號,集合榮光之十人!!(更希望可重新修定BlackRX吧!!)


7 則留言:

  1. 哩隻真的要買~
    [版主回覆08/06/2011 09:46:00]近月誠意之作

    回覆刪除
  2. 終於來到元祖英雄,唔買佢真係冇禮貌....
    [版主回覆08/06/2011 10:24:00]咁你都快D入貨

    回覆刪除
  3. 幾正,不過對SHF麻麻.反而想買隻 超級撒亞人比達
    [版主回覆08/06/2011 11:23:00]比達係整得幾似!!如果悟空出ver.2會更加好!!

    回覆刪除
  4. 那些像體操的起跳 轉身動作 幾有味道
    [版主回覆08/06/2011 23:15:00]加埋聲效"拖"更正

    回覆刪除
  5. HAHA 係呀係呀
    "拖"
    呢下野真係不可缺少
    [版主回覆08/07/2011 22:49:00]唔知遲D笨大會唔會出"嘰嘰"戰鬥員呢

    回覆刪除
  6. 睇完相中左毒.............
    [版主回覆08/15/2011 07:25:00]買開一號,仲有九隻等緊我地!!

    回覆刪除
  7. 好久沒進來支持了...
    我還未買新一 , 太貴了, 等再販
    [版主回覆08/22/2011 14:04:00]Hi,好耐無見,隻新一我第一日就買,唔洗兩魚!!

    回覆刪除