2011年9月2日星期五

新加坡自由行之旅2011@Day 1


今次係第一次去新加坡,起初都有諗過跟團,但同阿妹傾開計知道地都會去新加坡玩,既然大家都有共同目的地,於是就一齊相約自由行啦!!(好彩有阿妹幫手搞掂哂book酒店同行程,唔係都唔知去邊度玩囉!!Thanks!!)

817

行程 : 香港機場~直航新加坡樟宜機場~聖淘沙Resort World SentosaVivo City




六點晨吉咁早約埋係屋企樓下等就去搭機鐵,未夠七點已經搞好哂手續,寄埋行李入埋閘!!


http://inlinethumb55.webshots.com/33718/2550717080089178080S500x500Q85.jpg


入到閘就梗係嘆返個早餐啦!!平時幫襯開嘅大家樂而家轉做翠華,同出面比最唔好食係個奶油豬,都唔脆嘅!!見食完仲有時間,兩表姐妹就梗係去做吓熱身運動先啦!!



班機原定855分出發,最後都delay935至起飛.






睇吓!!鬆馳熊顯靈啊!!


唔知CX係咪cut cost,以前見細路就派嘅小禮物,而家6歳以上一律唔俾!!(問左幾次至有個空姐肯俾阿女...)期間我睇左套Thor,Ava就睇B+偵探,仲驚到要用件衫遮住個頭添!至於阿女唔洗問梗係打機啦!!另外好好笑係Ava同阿女毎次飛機降落都一定耳仔痛,所以一定要嚼香口膠,但新加坡唔俾入境,所以我地落機前要食哂成包!!坐大約三個幾鐘頭機,終於係當地時間大約1點幾到達新加坡樟宜機場.








過關同攞行李都唔洗點等,阿妹搞掂出埋張電話咭就坐的士去酒店!!頭兩晩我地都會係聖淘沙Resort World Sentosa,俾張voucher的士司機睇就可以免入島費啦!!








Resort World Sentosa有六間酒店,我地揀左Hard Rock Hotel,黒漆漆lobby,中間有個酒吧,望出去就係個人造沙灘泳池,好有渡假feel!!







好喇!!過黎睇吓示範單位先!!阿妹住Double Room,我地就Twin Room,仲特登揀埋兩間房可以打通!!間房都算ok,好好彩我地揀到間窗外泳池景既房,個感覺真係超良好!!唯獨係個浴室細咗啲,竟然連浴缸都!!












兩個細路一入房,係要測試吓張床既彈性如何啦!!




執拾好後要去醫肚先!!係酒店歩行約五分鐘就可以到單軌火車Sentosa Express,坐一個站唔洗三分鐘就到達Sentosa Station!!








一出站就係Vivo City位於三樓Foods Republic,都幾多地道食架!!就正式開我地新加坡嘅第一餐下午茶!!


雖然係下午茶,但都食好多!!有潮洲魚圓粿條麵嘅魚圓湯(S$4.50),魚旦好爽口!!發發燒烤雞翼(1S$1.30,至少要買3),再加多杯Toast Box奶茶,飽哂!!










醫好個肚返酒店,玩兩個細路期待以久嘅第一個節目 - 酒店沙灘泳池!!






玩到六點幾,水開始冷,係時候要上水食晩餐!!返去Vivo City,先行超級市場入定宵夜貨先!!除左杯麵外,梗係要有呢度既特産五色益力多啦!!




晏晝食下午茶已book定位,晩餐食位於三樓嘅「無招牌海鮮」!!我地一共叫五味,包括有:






沙律油條 - 油炸鬼上面加芝麻,入面饟入魚肉,好味!!


星州米唔辣哂小朋友食!!


蜜汁雞 - 同時有蜜汁甜味及醋酸味,開胃一流!!


麥皮蝦 - 外皮香脆,麥皮香囗,!!


最後到主菜白胡椒蟹,我地揀澳洲白雪蟹,胡椒味好重好野味,而且都算幾多肉!!不過都幾甘呀!!$150/kg!!淨係呢碟蟹都接近港幣$2000,成個trip最貴呢餐啦!!咁黎得旅行梗係要試吓新野,食吓好野啦!!所以大家都好滿足呢!!




食飽飽都差唔多喇!!返酒店囉!!

9 則留言:

  1. 1次個出幾編遊記


    搞左幾耐 ?keke

    呢間酒店好靚好得呀
    Vivo City位於三樓嘅Foods Republic,令我想起當晚dinner

    回覆刪除
  2. 5篇blog搞左我成幾個禮拜!!間酒店真係唔錯,Foods Republic有好多野食,Toast Box更加係無處不在!!

    回覆刪除
  3. 問 : 如果住聖陶沙Festive Hotel , 坐Sentosa Express 山入Vivi City 係味晤唔洗錢 ?

    thank.
    [版主回覆10/08/2011 17:33:42]咁你要問吓fes hotel送唔送車票,我地去到Hardrock check in時就送左張三日任搭嘅車飛!

    回覆刪除
  4. 你是否訂套票或是機票同酒店分開訂?除了你住的carlton hotel外有冇其他提議又近mtr?要乾淨有浴缸,因有兩小孩同行,請教路
    [版主回覆02/07/2012 21:36:42]我地係packing,機票連carlton hotel,呢間都好多香港人去住,乾淨又近市區!!

    回覆刪除
  5. 請問有冇shuttle bus 去動物園?
    [版主回覆02/08/2012 11:21:13]冇架!!要搭地鐵再轉巴士(詳情請睇我的Day 4分享^^)

    回覆刪除
  6. 謝謝你的回覆
    由地鐵city hall步行至carlton hotel要幾耐?
    [版主回覆02/13/2012 17:38:48]好近!!因City Hall一出就係商場,路途就等如旺角地鐵行去郎豪酒店咁近^^

    回覆刪除
  7. 請問邊間旅行社訂套票?
    [版主回覆02/13/2012 17:40:29]記得當時咁岩CX有promotion,所以係經CX book!!

    回覆刪除
  8. 唔好意思!記唔記得搭的士由機場去聖淘沙幾錢同埋要幾耐?
    [版主回覆05/16/2012 15:40:34]實際幾錢真係唔記得,但記得兌返港紙過百,車程半個鐘到!!

    回覆刪除