2011年9月3日星期六

新加坡自由行之旅2011@Day 5


821

行程 : 牛車水~黄亞細肉骨茶~新加坡樟宜機場~香港



都未介紹呢間酒店嘅早餐,論食物款色仲多個Hard Rock Hotel!!




check-out!!返到屋企得俾你地咁樣跳架啦!!


今日主要係去買手信,咁就梗係要牛車水啦!!






接近中秋,周圍已佈滿燈籠裝飾!!






買肉乾就梗係買林志源啦!!唔通去香港通街都係嘅美珍香咩!!




成條街就好似女人街咁,買飾物,小擺設,衫等,簡直開正Ava!!之前係聖淘沙入小量貴貨,係呢度入平貨溝淡!!


呢款椰水幾清甜好味架!!個仿椰子仲可以當膠盒用黎收藏立雜野都得!!




林志源一間又點可以滿足呢!!過兩個街頭去另一間手信店:胡振隆.係呢度買好多野,麻油,,陳皮糖,山竹糖,尤魚乾等!!




買完手信已接近一點,時間緊迫,即搭的士食另一樣特色食物:黄亞細肉骨茶.好多人慕名而黎,我地都要等三四個字至有位坐.


員工用PDA落單,我地嗌左排骨湯(S$7.50)同肉骨湯(S$5.50),再加多碟鹵鮮冬菇,功夫茶就揀大紅袍!!




而食期間周圍有好多白鴿行黎行去,搞到兩小妮子一路食一路依嘩鬼叫!!


肉骨茶中藥味,胡椒味就好重,排骨好,湯可以任添!!食得嘅會覺得好正,我就足足添四碗湯啦!!




沿住黄亞細條路直行就可到Farrer Park.返酒店前再係附近便利店買多幾個杯麺做手信!!




旅行期間正値準備新加坡選舉總統,無獨有隅正是相中人前副總理陳慶炎勝出.


原本黎嘅時候個細,而家走就塞到滿哂囉!!


要告別新加坡囉!!大約四點鐘黎到機場,搞掂好哂行李,我地就坐Skytrain過去三期T3.






必買的另一手信:班蘭蛋糕!!


過黎三期T3嘅主要目的其實係為呢個:消費滿S$10,可以玩The Slide@T3!!落一層先去詢問處用單換玩券先!!(班蘭蛋糕間舖收銀位置有個盒仔可以任攞人地唔要嘅單架!!)




條滑梯四層樓高,速度唔快,得個長字,我地總共玩7次啊!!(嘅小朋友可以落低兩層玩,呢度唔洗用單換飛,任玩架!!)




又到下午茶時段.Killiney Kopitiam快速食埋最後一餐海南雞飯同咖央多,就要過返去T1離境啦!!












過左離境大堂,用埋散紙買糖,就正式登機,離開新加坡!!








回程機戲比較弱,揀左部天姫戰黎睇!!其間仲有另一節目,由天文學會主任TN(姑丈),手執iPad,教大家睇星星!!我地個位置可以清楚見到北斗七星,而且好近,就好似去左太空館咁,阿女都不知幾興奮!!




接近四個鐘嘅機程好快就過,終於10點半返到香港!!


最後分享吓戰利品,主要都以食物為主!!


後記:好好彩五日都好好天,落過兩場驟雨都係撞正我地坐緊車,對成個新加坡之旅全無影響!!正如的士佬經常同我地講「It’s a small island!!,其實新加坡除食之外,玩嘅野真係唔多,但都好好玩,比香港貴,聖淘沙果邊,三日乜都玩得哂!!至於會唔會再去新加坡玩,至少黎緊五年内唔會囉!!咁下年去邊度玩??呢一切就要等阿女過呈分試,派到邊間中學先再作決定囉!!

2 則留言:

  1. t3有d咁有趣ge野玩!
    幾天的相都影得好靚
    [版主回覆09/03/2011 08:25:13]T3有野玩都係之前睇J2旅遊節目時先知,阿女一見個滑梯就話去到一定要玩!!
    d相ok啦!!多謝AJ兄,5日影左7百幾張相.

    回覆刪除
  2. 可以去旅行,唔理邊度都已經好開心喇....
    見你兩個女女跳床好開心,我都想跳埋一份.... :D
    [版主回覆09/04/2011 11:55:51]你跳張床咪爆硬!

    回覆刪除