2011年9月5日星期一

久違了的赤柱


「以往,赤柱都係我同Ava拍拖時候的美好回憶;今日,呢段回憶加入了兩名新成員-阿女和表姐.」哈哈!講到有意思咁,其實係之前入左做King Parrot member,送左張買三送一lunch buffet coupon,所以仲趁開學未太緊張,一早位十一點幾去到赤柱出名食國鹹豬手King Lugwig Beerhall !!







尋日星期日坐滿哂人
,餐廳内坐比較迫,唔怕熱可以坐出面.





毎張枱都會有呢碟
,薯塊同酸.第一次食國鹹豬手,!!勁好味啊!!



冷盤
,葷及甜品一張枱放哂
!!











出面有個
燒烤區:有波波腸,肉腸,雞脾,燒粟米同豬手.另外可以自選配料整意粉食.









如果大家好似我咁係食肉獸嘅話
,呢度一定滿足到你!!(好似仲有張三送一coupon,一於日用埋!!)



食飽飽行吓消化吓
!!行出去赤柱大街,真係同以前好唔同!!







當然不忘
shopping一番!!



行出市集過去附近個沙灘玩吓水
!!











玩到差唔多五點走人
!!呢次可能係今年最後一次玩水囉!!

2 則留言:

  1. 你真是位好爸爸…做你女兒太有福…小時候過得苦又窮…不過七十年代童年是如此…
    [版主回覆09/07/2011 23:28:57]所以話而家養個小朋友要幾多百萬囉!!

    回覆刪除
  2. 睇相赤柱感覺完全唔似香港呢...
    [版主回覆09/08/2011 14:54:07]成條街鬼佬多過乜!!

    回覆刪除