2011年9月21日星期三

S.H.Figuarts - 幪面超人OOO PUTOTYRA COMBO


幪面超人OOO剛剛完結,大結局的鋪排幾好,映司對Ankh的同伴關係令整套劇生色不少,追看性不俗,但和W比較仍然是差少少!!至於拉打造型,今輯所設計的核心硬幣聯組系統,若連亞種在内,形態多達百種之多,認真恐佈,但給人印象深刻的,都不鷹虎蝗聯組(TATOBA COMBO),全鳥系(TAJADOL COMBO)今次入手的全恐龍系(PUTOTYRA COMBO).





Box Art & Packing







由翼龍
,角龍,暴龍組成的全恐龍系聯組,作為
OOO的最強型態.破格地採用紫色作主色,玩物塗裝帶有金屬色,效果不俗.身上各刻紋細緻,由以頭部的翼龍最為出色,鳥咀用上黄色透明件,再加上綠色的複眼,搶眼十足!!另外兩肩的Wing Stinger和背部軟膠翼均可抜出,未知是否留待推出effect parts!!







配件有十種替換手
,
O-Scanner及兩種形態的武器Medagabryu.



活動能力方面
,肩甲完全没影響雙手的可動性,但兩邊裙甲則有阻雙脚的可動範圍,令跪下動作不太自然,股間位亦不能開得過太,慶幸久遺了的金屬脚掌回歸,即時加強其接地性.







武器
Medagabryu分為斧模式(Ax Mode),比較常用的模式.













炮模式
(
Bazooka Mode),多用作最後一撃.









估不到最終話會由全鳥系作了結
,下月再販貨若有平或會買盒!!隨著幪面超人
OOO的完結,新一代拉打FOURZE正式上場,看了三集覺得幾有追看性,拉打外形看慣後順眼了,女角又十分養眼,打鬥場面好睇過WOOO,相信SHF到時一出都會必入,但就已預見其switch on武器極可能要掛上「限定」二字!!(40switch!!)

6 則留言:

  1. 起初我唔係太鍾意PUTOTYRA,不過睇耐D就順眼左
    [版主回覆09/22/2011 07:11:27]就好似Fourze一樣!

    回覆刪除
  2. shf呢隻好過occ果隻多多聲.
    Fourze...我真係有d頂唔順...今次真係啱細佬仔睇
    [版主回覆09/22/2011 11:12:54]呢隻上色真係幾靚!! Fourze ok喎!!咁我認我係細佬仔XD!!

    回覆刪除
  3. 請問有冇在紅興度買野, o唔ok架, 想在佢度買ex 雙子, 因為mtr行去188好遠, thx!
    [版主回覆09/22/2011 11:56:48]社團以前買神話有花無得換!!而家EX好似話無得check件架!!都係行遠小小188穩陣D好!!

    回覆刪除
  4. Fourze造型還可以...
    但男豬腳個髮型就....
    [版主回覆09/23/2011 17:39:17]清水好Q!!
    [桜姫 紫夢回覆09/23/2011 15:51:55]基本上兩個都麻麻
    但女角出乎意外的好看
    [版主回覆09/22/2011 11:58:18]我唔多鍾意歌星多D!!!

    回覆刪除
  5. FOURZE集集我都[逼]女友一齊睇(^^)
    佢又睇得幾開心下哦(哈哈哈)
    [版主回覆09/22/2011 12:34:56]第三集女王泳池搞到我俾人問:[呢套係咩黎架??](無言.....)

    回覆刪除
  6. 你訂左亞洲皇級, 依家隻野跌到千足金價, 會唔會撻訂?
    [版主回覆09/24/2011 12:13:11]到攞貨時睇吓有無得平先再算啦!!

    回覆刪除