2011年9月8日星期四

Super Robot 超合金 - 勇者王GaoGaiGar 勝利之鍵Set 1


既然入得勇者王GaoGaiGar,這套勝利之鍵Set 1實在找不到理由不入,再加上當年玩TAKARA DX系列時買不到Goldion Hammer的怨念,所以就算明知是騙錢,也只好乖乖送錢俾笨大洗!!




未入正題前,小小温馨提示,如發覺股間關節鬆,大可扭到最盡,會見到鏍絲位,可將其上緊!!


Box Art & Packing






未正式合體前,先來盒側的合拼圖.


配件有Marg Hand,Goldion Hammer,五種替換手,三款不同造型的釘及底坐.

雖然只是單一武器配件,但手工絶不馬虎.整體上色不俗,gimmicks亦跟得好足.右手手腕可收納在背翼,Goldion Hammer手柄能伸縮, Marg Hand抜釘的鉗亦可展開,完全可重現施展Goldion Hammer的名場面.(先看必殺連圖,後送上總結.)


Hammer Connect!!




Goldion Hammer!!




Hammer Hew!!




Hammer Heaven!!






「光になれええええええぇぇぇぇッッッ!!!!!!




總結:接上Marg Hand關節尚算負荷得來,但一握着大鎚便即時下垂,不用支架及底坐只會換來甩手或跌大鎚的下場,可玩性亦因此而大減.老實説整set SR勇者王可玩性雖高,但鬆散的關節令我對其感覺只屬一般...期望笨大他日能在超合金魂上出可合體版的勇者王,到時我的荷包一定會給你變成乾啊!!

7 則留言:

  1. 絕對是出得最好Robot 超合金...但有點兒貴.
    [版主回覆09/08/2011 23:23:22]從外形比例上真係SR超合金中暫時最好的。

    回覆刪除
  2. 勇者王我好鍾意,呢隻本來想要,但睇完你評論後又縮沙了...:p
    [版主回覆09/09/2011 07:09:24]加上而家個炒價,等佢跌吓先至考慮吧!

    回覆刪除
  3. 荷包一定會給你變成乾啊
    超中意你呢句 ^^

    src勇者王及勝SET 1,我訂左亞洲ver,應該今個月有
    [版主回覆09/09/2011 09:36:43]出超合金魂既話必買架!!等你盒亞洲SR合金,到時再睇你既評價!!

    回覆刪除
  4. 呢隻勇者王我有買(^0^)
    亦係我第一盒SRC!!!
    齋擺,未認真去玩.......腳超鬆(><)
    [版主回覆09/10/2011 13:25:26]腳上實返鏍絲會好少少,反而係隻手就成日甩。

    回覆刪除
  5. 出得好有誠意, 配件多, 可玩性高!!!
    中秋節快樂~~~~~~
    [版主回覆09/12/2011 15:57:16]Jack兄,中秋節快樂!!

    回覆刪除
  6. 中秋節快樂 :)
    [版主回覆09/13/2011 11:48:08]追月日快樂呀!

    回覆刪除
  7. 此件仍上隹之品
    [版主回覆09/13/2011 18:28:49]單看外型真係一流,但一玩上手就麻麻地囉!

    回覆刪除