2011年9月2日星期五

新加坡自由行之旅2011@Day 4


820行程 : 新加坡動物園~Singapore Flyer




今日我地兩家分開玩,阿妹地去東區果邊玩,我地食完早餐就出發去新加坡動物園!!


MRTCity HallChoa Chu Kang,再轉927號巴士,全程約一個鐘車程,11點半終於到達新加坡動物園門囗.






門囗有promotion做緊,有動物園加摩天輪套票賣,比分開買平幾蚊,有得平梗係速速俾錢啦!!


正式入場!!


一入場會先經過鱷魚池,條條都大隻過人,但又定格唔多識...




見差唔多時候,先去動物園内唯一嘅餐廳Ah Meng Restaurant(仲有間 KFC)食午餐,食就好一般,阿女食兒童餐,我地兩個就印度同喇沙!!




食野期間見出面圍住班人,八卦去睇睇,原來有人餵緊紅毛猩猩!!地搶食好鬼搞笑!!


坐園内循環巴士(可無限次坐),沿途可近距離見到各種動物!!比起幾年前泰國果個動物園,呢個好睇好多!!




















到阿女入黎動物園嘅主打節目:Rainforest Kidzworld!!一早已經準備好泳衣,換好即刻衝入去玩囉!!












唔止小朋友,大人一樣可以入去玩架!!


毎次一有鈴鈴聲,所有人就會聚集於此,等大水桶倒水照頭淋!!


玩完水換好衫,再玩埋呢個飛索,哂皮!!




返去餐廳食個刨冰降吓温先!!阿女揀左美祿味,職員將舊冰磨到一片片,囗感有似雪糕!!去開動物園嘅朋友買杯試吓啦,好好味架!!(S$6.90)


再睇多陣動物,五點離開動物園囉!!










坐返巴士加MRT(沿途阿女都訓場覺差吓電,仲流口水流到我條褲濕哂...)返酒店放低野,會合埋阿妹,坐的士去Singapore Flyer!!


之前動物園買嘅package,阿女張入場券個職員俾張大人過我地,所以只需買多兩張小童一個大人,我地六口子就入得場啦!!(又慳返少少.)

可能因為係星期六,都幾多人.通過安檢,接近九個字至上到車廂.








夜景真好蝦人影,加上玻璃反射,勉強得幾張見得吓人,見笑了!!










玩完摩天輪坐的士去試另一海南雞飯店:文東記!!感覺就好似太興咁,逸群差唔多,但個飯就真係好味!!










最後新加坡一晩,呢日決定唔食杯麺,返酒店前去Raffles City食亞坤做宵夜.

5 則留言:

  1. 又食亞坤
    又引死我  
    [版主回覆09/03/2011 08:20:57]我覺得亞坤間間都整得唔同味,可惜係去唔到老店食....

    回覆刪除
  2. 想問 : 個Flyer 和 Zoom Package 是否要同日用 ? 可否Night Safair + Flyer ?

    thank
    [版主回覆10/16/2011 20:16:55]唔洗同日用,但就無得轉做Night Safair.

    回覆刪除
  3. 謝謝你的回應!
    知唔知邊間酒店有shuttle bus 提供去動物園?
    [版主回覆02/08/2012 13:14:50]我地去動物園時又唔多覺有shuttle bus 停係門口喎.....

    回覆刪除
  4. 我book咗carlton會去逸群試吓
    附近有冇文東記我都想試
    [版主回覆05/15/2012 22:33:40]好似無,亞坤就係酒店對面

    回覆刪除