2011年9月30日星期五

[PS3] – 真三國無雙6 猛將傳


星期三行188時睇到隻日版出左,本身都想等到行版出至入,但問過價錢唔係差好多,終於都係入左日版!!撞正尋日打風,足足比行版打早兩日,感覺抵返哂!!講返隻game,可以同6連動,打返國傳同蜂巣(換一次碟就得,唔洗次次換),save可繼承,武器,,能力等係返哂度,但要打修羅同究極難度仲有排儲!!而偏偏攞秘藏武器正正要係「傳奇模式」打,仲要揀修羅同究極難度再達成條件先可到手,諗起都地獄啊!!


7 則留言:

  1. 睇到有D身痕想做PS3機主
    [版主回覆10/01/2011 08:26:57]而家平呀!!黎緊11月有星矢,12月有Gundam VS,遲D仲有One Piece無双同第二次機戰OG,大把game玩!!!

    回覆刪除
  2. 好耐未打過PS3,依家等緊星矢
    [版主回覆10/04/2011 07:15:07]我都等緊,咁你訂唔訂到限定版,我冇訂,因為實在炒得太誇張了!

    回覆刪除
  3. 訂咗,不過唔知價,好似流流地,太貴就唔要
    [版主回覆10/04/2011 10:59:25]傳聞貨量好少,就算返到貨都超貴!!!我會等魂SHOP,應該會出掛!!

    回覆刪除
  4. 嘿嘿做左機主了, 我PSN 係heero2011 你的psn is??
    [版主回覆10/06/2011 10:14:59]我無入mh3呀....尋晩已send左個message俾你add我,試試找找,再唔係係"Add a Friend"度打我個PSN : AngusYK,再俾message我都得!!
    [蝦佬回覆10/06/2011 10:03:08]入左mh3, 不過我唔識點add 你,咁我點知你add 左我呢? thx! 會唔會一齊玩? psp 都可以連線
    [版主回覆10/05/2011 21:23:42]恭喜!!!入左咩game呀??我個PSN係AngusYK,夜少少add你!!^^

    回覆刪除
  5. do you have 三國無雙6 save?
    [版主回覆10/07/2011 00:08:19]有呀!

    回覆刪除
  6. so may I have? also 想請問兩者有什麼分別? 應買邊隻好?
    [版主回覆10/07/2011 07:22:20]六可以打列伝同國伝,猛將伝就打傳奇,最好梗係買哂兩隻,有boxset抵買好多

    回覆刪除
  7. brother, can you tell me where i can download the save?
    [版主回覆10/07/2011 23:19:18]Sorry,我也不太清楚呢!!

    回覆刪除