2011年9月2日星期五

新加坡自由行之旅2011@Day 2

818


行程 : 新加坡環球影城~酒店沙灘泳池~Vivo City~賭場
DSC08551.JPG




朝早八點鬆起身落酒店食早餐.都算幾多,而且坐得都好舒服!!今餐其實只包四個大人,俾阿妹嘈完,好似結果兩個細路都免費,但最後有免到,要遲睇返碌咭張deposit扣到至知喇!!








Hard Rock酒店另一邊行過去,經過兩間酒店,好快就見到新加坡環球影城個地球地標同大門口!!












一早係網上訂定飛,唔洗排隊俾張print out就可以攞飛入去玩啦!!






我地先轉左手邊,進入馬達加斯加Madagascar,玩木箱漂流記 A Crate Adventure!!


坐住架大船周圍睇(感覺有少少似迪迪尼嘅小小世界),哂小朋友玩!!另外仲有個旋轉木馬玩架!!






行前小小就到遙遠王國Far Far Away!!我地第一時間先去睇4D電影,等耐少少都値,呢個真係要必睇!!我地仲坐正係中間位置,好正!!










睇完4D電影一出黎就見到個迷你摩天輪:魔法轉輪!!都玩幾耐架,我地數過轉超過十個圏,速度適中,小朋友玩!!








個摩天輪其實係間shop入面,都幾隱閉架!!


玩完摩天輪再過對面玩小型過山車:小龍飛行學校!!個地圖簡介話係設計俾小朋友玩,一心諗住好小兒科啦!!點知一開車就發覺唔對路喇,衝得好勁,又快,玩到Ava同阿女鬼殺咁嘈,相反五歳大嘅表妹就玩到笑呵呵,仲話想玩多次!!真係唔玩過,都唔知最細果個先最大膽,!!俾十個趣!!


同史廸加影返張相定吓驚先!!


既然刺激開,就唔好停啦!!即刻行過去失落的世界The Lost World,攞埋雨衣諗住衝去「侏羅紀河流探險」,話之你濕哂都照玩之際,望一望個門口,點解圍哂木板架??問工作人員至知要做Maintenance閉館三四個月,認真掃慶!!




水玩,咁飛天囉!!過對面玩天幕飛行,又係小型過山車,不過係吊住脚黎玩,衝得同樣勁快,表妹又係玩到笑呵呵,睇黎真係要重新評估吓呢位小女孩嘅膽量至得!!




一口氣玩左咁多機動遊戲,要去食!!近近地係The Lost World入面間餐館「探索新之味」度食,有喇沙同海南鷄飯吃(Total S$28)!!








食飽飽走兩歩消化吓先!!




繼續進入古埃及Ancient Egypt國度,單看周圍的排場已十分壯觀!!








入面有兩種機動遊戲,梗係玩最刺激嘅木乃伊復仇記啦!!不過呢個有高度限制,所以表妹唔玩得,阿女同Ava睇完電視簡介驚到走返出黎,結果得返我,阿妹同TN,其實玩法咪係有少少睇嘅Space Mountain,都唔驚嘅!!






機動遊戲已玩到七七八八,淨返成個樂園最最刺激果個過山車!!呢個唔係講笑,真係望見都驚,所以玩到!!只係抬頭聽吓玩緊嘅人叫哂救命當玩左就算囉!!

既然冇嘢,就梗係輪到影相時間啦!!








仲咁趕得切睇到街頭showBoogie」添!!





係呢個時候,兩個小朋友嚷著話要返酒店游水,(其實由古埃及已開始扭,只不過我地唔肯返)抵唔住地嘅轟炸,最後TN抵得諗,帶走兩位小公主,我地三個亦樂得清静,行埋最後果part : 紐約 New York,再成個樂園行多個圏加埋shopping就走囉!!


















其實個新加坡環球影城真係好細,仲細過香港迪士尼!!如果唔玩遊戲,可能唔洗兩個鐘頭就已經乜都行哂影哂相囉!!


要接返兩個大帝上水喇!!






再次返去Vivo City食晩飯.原本入間食中菜嘅餐廳,但入到去覺得唔係咁,最後又係行返去Foods Republic,買肉骨茶食(S$6.50),胡椒味唔算太重,再食返魚圓湯同雞翼,加埋個大椰青,!!




仲有就係排左成三四個字,終於都買到另一特色食品:嘟嘟(S$2四件),花生同椰絲兩種餡,買完我地都趁熱食,好食好多架!!


食飽飽要行吓消化吓,不過新加坡真係乜都貴...




早前酒店送左兩張free drink coupon俾我地,趁住今晩係呢度最後一夜,係酒吧度一路聽住歌一路飲,幾寫意!!至於兩個細嘅,一個揸盒奶一個就益力多,場面好搞笑!!






留阿女俾阿妹照顧,我同Ava跟住去賭場見識吓!!個賭場好大,有吸煙同非吸煙區.係入面食左碟盬酥雞,行吓行吓見到樣叫做「迷你骰仔」,最低消費S$5(買大小要S$10!!)見少少地玩吓啦!!玩法係有三粒骰,係一個類似漏斗嘅鐵桶度估點數,(得買大小)頭一鋪買三,,中左五打個和!到第二鋪買三,,竟然開圍骰六點!!!!一賠十二,S$5S$60!!我地當然唱錢走人,見好就收啦!!哈哈!! 而第二日嘅旅程亦隨著賭場之行結束了!!

4 則留言:

  1. 睇完呢編 才發覺環球影城我地錯過了好多野冇玩冇睇.....
    [版主回覆09/03/2011 08:15:17]至終你囡囡比較細,等她大過D再去玩過,就好玩好多啦!!

    回覆刪除
  2. Sorry , 你係網上Book 環球的 ticket 有無 discount ? 有無link ?
    [版主回覆10/16/2011 22:10:27]http://www.rwsentosa.com/language/zh-TW/Attractions/UniversalStudiosSingapore/Promotions

    回覆刪除
  3. 唔該曬 , 我月底去 , 返黎寫個遊記先 .
    [版主回覆10/16/2011 22:42:28]祝旅途愉快^_^

    回覆刪除
  4. I only discovered your blog today, a year later. I shall plan a trip to Singapore next year then. Although Universal Studio is not my cup of tea but your family pictures give me the motivation to live young and happy again. Thank you!
    BTW you have a lovely family, those two little girls you have are so beautiful, they take the best of their parents!
    Reply to lilypangchan@yahoo.com (I live in America).
    [版主回覆11/04/2012 22:50:26]thx visit

    回覆刪除